6 Aralık 2016 Salı

Sen Benim Herşeyimsin Sinema Filmi izle



Sen Benim Herşeyimsin Sinema Filmi
Babasını küçük yaşlarda kaybetmiş olan Sedat’ın, babasının ona vermiş olduğu öğütleri tutamaması kendisini rahatsız etmektedir. Bu öğütler hayatta Sedat’ın karşısına çıkabilecek olan korkuları simgelemekte olup bu yüzden istese de ne yazık ki uyamamaktadır. Hayatını babasının ona sunmuş olduğu bu öğütlerin aksine yaşamakta ve onun için hayat bu şekilde akıcı bir biçimde gitmektedir.
Sedat, genel olarak tek günlük ya da yüzeysel ilişkiler yaşayan bir adam olmaktadır. Onun için bağlılık gerçekten çok zor bir durumdur. Bu yüzden sadece kendisi için yaşamakta olup kendisi bunun farkında bile değildir. Bu durumun farkına varması için yaşayacağı bir olay hayatını baştan sona değiştirecek ve bu durum bizlere sen benim herşeyimsin izle işlemi ile aktarılacaktır.


Sedat İçin Bir Anda Her Şey Tersine Döner!
Hayatını bu şekilde devam ettiren Sedat’ın hayatı bir gün çalan kapı ile baştan sona değişir. Kapıyı çalan eski sevgilisi olmakta ve Sedat ile ilişkisi zamanında doğan çocuğu ile gelerek çocuğa Sedat’ın bakması için bırakır ve sen benim herşeyimsin filmi izle ile muhteşem bir serüven başlar.
İlk başlarda elbette çocuğunu kabul edemeyen Sedat daha sonraları ona karşı derin bir bağlılık kurar ve birbirlerine çok alışırlar. Durum epey bir zaman böyle gider ve bir anda anne tekrardan çıkıp gelir ve çocuğunu almaya çalışır. Sedat’ın bu duruma vereceği mücadele sen benim herşeyimsin full izle işlemi ile sizlere sunulmaktadır.



FRAGMANI
 
 

Filmi Full izlemek için tıklayınız: http://www.fullhdizleyin.net/sen-benim-herseyimsin-izle/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder